Jedan od sudionika trećeg New Europe Marketa (NEM), koji u četvrtak završava u Dubrovniku, bit će Maxim Ryabinko, Nielsenov voditelj za mjerenje televizijske gledanosti na različitim platformama i uređajima.
Ryabinko, koji je u Nielsenovoj momčadi zadužen za uvođenje novih sustava ili načina mjerenja, sudjelovat će na panelu Budućnost analize gledanosti i prodaje oglasa, raspravljajući o novim izazovima koje je digitalno doba donijelo analitičarima, agencijama i mrežama. Tom će panelu prethoditi prezentacija Nielsena, tijekom koje će publika saznati više o alatima i novim načinima mjerenja publike kojima se ta tvrtka koristi.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu