Jedno od zapaženijih predavanja na rovinjskom Weekend Media Festivalu imao je Christian Brent, viši potpredsjednik za globalna istraživanja FOX Networks Group.
Brent je govorio o tome kako se ta medijska kuća na globalnoj razini prilagođava izazovima digitalizacije video sadržaja. Prije no što se pridružio FOX Networks Group, radio je i za druge velike svjetske televizijske kompanije (BBC, Walt Disney), a na svojoj sadašnjoj poziciji zadužen je za koordinaciju istraživanja na velikom broju tržišta. U Foxu napominju kako je video sadržaj najdominantniji tip konzumacije medija u današnje vrijeme, te da će to dugoročno i ostati. Međutim, jedna od najvažnijih tema današnje medijske i marketinške industrije je na koji način publika taj sadržaj konzumira danas, a pogotovo kako će ga konzumirati sutra.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu