Niti jedna industrija više nije otok. Razvoj tehnologije učinio je da telekomi postaju banke, banke postaju mediji, mediji postaju trgovci, a svi oni osjetljiviji su na potrošače više nego ikad. Bila je to okosnica mnogih predavanja Weekend Media Festivala koji se protekloga vikenda održavao u Rovinju.
Preko 4000 sudionika, koliko ih je i ove godine posjetilo Rovinj, pokušalo je doznati što se u medijskoj i marketinškoj industriji događalo posljednjih godinu dana i što nam donosi novo tehnološko okruženje. No, šesto izdanje Weekend Media Festivala pokazalo je kako je festival nadišao svoju medijsko-kreativnu sferu i prerastao u festival na kojem se sve industrije jednako isprepliću.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu