Od pojave influencera pa sve do prije nekoliko tjedana, na svjetskoj, ali i na hrvatskoj komunikacijskoj sceni raspravljalo se o ulozi influencera. Iako smo iz dana u dan svjedočili njihovom rastu, razvoju i značaju koji su influenceri imali za marketing proizvoda i usluga, možemo reći da se njihova uloga u komunikaciji s publikama često marginalizirala.
Kultura influencera suočavala se s prigovorima kako je riječ o izrazu potrošačke kulture, kako su sadržaji koje influenceri objavljuju površni, bez stvarnog značaja i kako je riječ o zauzimanju medijskog prostora, a da sadržaj koji se objavljuje nema veći komunikacijski kapacitet.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu