Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Severina u reklami upozorava na prijevare u osiguranju

Autor: Poslovni.hr
18. travanj 2013. u 10:40
Podijeli članak —
Screenshot

Severina u web videu Zavarovalnice Triglav u kampanji za podizanje svijesti o prijevarama u osiguranj.

Zavarovalnica Triglav je za kampanju o prijevarama s osiguranjima angažirala najpopularniju pjevačicu na Balkanu Severinu. S njom su snimili duhovit web video koji podiže svijest o prijevarama u osiguranju kao o kaznenom djelu kojim se čini velika šteta osiguravateljnim tvrtkama, a s povećanjem premije i svim poštenim osiguranicima.
 
U novom web videu Zavarovalnica Triglav želi slikovito prikazati da mašta prijevaranata nema granica. O tome je riječ i u priči mladića iz videa, koji svoj automobil doveze u osiguravajuću kuću i svojom bujnom maštom pokušava procjenitelja štete uvjeriti da je čitavu štetu na njegovom automobilu načinila Severina. Ovim videom Zavarovalnica Triglav želi osvijestiti što više ljudi o štetnosti prijevara u osiguranju i o tome da su one kazneno djelo. Na kraju upravo prijevare u osiguranju podižu premiju za sve osiguranike.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Zavarovalnica Triglav je za kampanju o prijevarama s osiguranjima angažirala najpopularniju pjevačicu na Balkanu Severinu. S njom su snimili duhovit web video koji podiže svijest o prijevarama u osiguranju kao o kaznenom djelu kojim se čini velika šteta osiguravateljnim tvrtkama, a s povećanjem premije i svim poštenim osiguranicima.
 
U novom web videu Zavarovalnica Triglav želi slikovito prikazati da mašta prijevaranata nema granica. O tome je riječ i u priči mladića iz videa, koji svoj automobil doveze u osiguravajuću kuću i svojom bujnom maštom pokušava procjenitelja štete uvjeriti da je čitavu štetu na njegovom automobilu načinila Severina. Ovim videom Zavarovalnica Triglav želi osvijestiti što više ljudi o štetnosti prijevara u osiguranju i o tome da su one kazneno djelo. Na kraju upravo prijevare u osiguranju podižu premiju za sve osiguranike.

Autor: Poslovni.hr
18. travanj 2013. u 10:40
Podijeli članak —
Komentari (2)
Pogledajte sve

sudeći po reklami ovo bi mogao biti dobar znak da ZT ozbiljno računaju na CO, preventiva prije ulaska na hrvatsko tržište, pravi simbol da prevare odlaze u povijest[emo_smijeh]

A zašto sada ne nosi broš sa brojem nezaposlenih ?

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close