Mnogima se prvoaprilska šala s čvarcima nije svidjela pa se Kraš ubrzo uozbiljio, doista proizvevši limitiranu količinu Dorine s dodatkom ove masne delicije, koja je razgrabljena.
No, kao da im takva dobra reklama i priča koju je izazvala nije bila dovoljna, nego je vodeći domaći konditor s novom kampanjom morao “zapapriti”. Pakiranja znamenitih keksa Domaćica s raznim ženskim zanimanjima u podnaslovu izazvala su negodovanje dobrog dijela javnosti, kako potrošača tako i marketinških stručnjaka.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu