Regija Moslavina novi turistički brend na tržištu

Autor: Eleonora Dukovac , 19. lipanj 2007. u 06:30

Projekt vrijedan 1,6 mil. kuna s 80% podupire EU

Regija Moslavina novi je turistički brend na hrvatskom tržištu. Brendiranje Moslavine dio je projekta CARDS “Aktivacija lokalnih potencijala i resursa južne Moslavine i parka prirode Lonjsko polje vrijednog 1,6 milijuna kuna. Projekt brendiranja ove regije pokrenuo je grad Kutina i općine Lipovljani, Popovača i Velika Ludina, a Europska unija podupire ga s 80 posto nepovratne pomoći putem CARDS 2003. Odabrana su četiri područja koja će se predstavljati kao dio brenda regije. Gastronomija (vino, odnosno autohtona sorta Škrlet i šaran na rašljama), biciklizam (više od 250 km uređenih staza), šetnje netaknutom prirodom te kulturna baština (kasnobarokne crkve i rimske iskopine). Sve je počelo kvalitativnim istraživanjem – fokus grupama, u kojima su bili umirovljenici, obitelji s malom djecom, mlađa populacija i turistički djelatnici iz Bjelovarsko-bilogorske, Sisačko-moslavačke i Zagrebačke županije te Grada Zagreba. Rezultati istraživanja pokazali su da je pri odabiru destinacije za jednodnevne izlete blizina vrlo važna, a većina ispitanika smatrala je da se u Moslavini treba razvijati seoski, aktivni i kulturni turizam. Uz to, poveći dio ispitanika nije bio dobro upoznat sa sadržajima koje nudi ovaj kraj. Uslijedilo je potom kvantitativno telefonsko istraživanje u iste tri županije i Gradu Zagrebu koje je pokazalo kako je 44 posto ispitanika u proteklih godinu dana bilo na jednodnevnom izletu, a 56 posto nije. Na jednodnevnom izletu u proteklih godinu dana bilo je više ispitanika u dobi do 45 godina, ispitanici s višim obrazovanjem te ispitanici iz Grada Zagreba. Najčešći razlog odlaska na izlet je odlazak u prirodu, odnosno među 33% ispitanih. Oko četvrtine ispitanika posljednji je put na izletu bilo zbog razgledavanja gradskih znamenitosti, a 13% zbog rekreacije. Među najprivlačnijim destinacijama u Moslavini istaknuto je Lonjsko polje, Moslavačka gora, moslavačke crkve i nalazišta rimskih iskopina. Nakon završetka istraživanja kreiran je vizualni identitet Moslavine: karakterističan logo koji za razliku od većine destinacija ne sadrži plavu ili zelenu boju, slogan – Iznenađenje, a istaknuto je i najbolje u ponudi, odnosno ono čime se regija ponosi. U sklopu svečanog obilježavanja 40. obljetnice razvoja turizma u Moslavini projekt će biti predstavljen danas u Muzeju Moslavine u Kutini.

Komentirajte prvi

New Report

Close