Rebrendingom se lakše stječu kupci dječje opreme i igračaka

Autor: Marta Duić , 08. studeni 2016. u 22:00
Rebrendirani Baby Centar djelo je stručnjaka iz zagrebačke agencije Brandoctor

Prva rebrendirana prodavaonica otvorena je u listopadu u Ljubljani, a preuređenje zagrebačke najavljeno je za prosinac.

Baby Center slovenski je brend dječje opreme koji već 25 godina posluje na slovenskom i hrvatskom tržištu. Potreba za modernizacijom i prilagodba novim trendovima, ali i nedostatak bitnih emocionalnih asocijacija koje bi ih razlikovale od drugih brendova na tržištu bili su povodi za kreiranje upečatljive priče. Pri stvaranju nove brend strategije koja će ih diferencirati na tržištu, partner im je bila zagrebačka agencija Brandoctor.

Novi temelji brenda 
Tijekom procesa rebrendinga, analizom su utvrdili kako među svim brendovima dječje opreme i igračaka na slovenskom i hrvatskom tržištu nedostaju emocije. Upravo je osjećaj zahtjevnosti roditeljstva kao životne uloge postao premisa novih temelja i odrednica brenda koje je stručni tim Brandoctora definirao za Baby Center, a koji u novoj brend strategiji postaje sinonim za ruku koja pomaže roditeljima kroz sve početke u životu djeteta. Ruka za sve vaše početke postao je novi slogan Baby Centra. ˝Baby Center poručuje kako zna što znači biti roditelj, a to je ono pitanje na koje nemamo odgovor dok ne zakoračimo na roditeljski put.

Taj je put pun iznenađenja, neočekivano sretan, naporan, divan i strašan, krasan i najljepši. Onda ti uvijek treba još jedna ruka, jedno rame, jedan osmijeh, jer ne možeš sve sam. Na tom putu slavimo početke, jer znamo da time rastemo, napredujemo i učimo. Početak nije samo rođenje djeteta već i prvi zub, prvi koraci ili trenutak kada dijete krene u vrtić ili školu˝, pojasnila je Anja Bauer Minkara, senior brend konzultantica i direktorica Brandoctora. Bauer Minkara ističe kako je bitan dio brendinga i redizajn prodavaonica kao i osvještavanje o važnosti uslužnoga osoblja koje kupcima pomaže savjetima i edukacijom.

Vizualni identitet 
Naravno, novu strategiju prati i novi vizualni identitet kojeg potpisuje Sandro Dujmenović, a čiji je središnji simbol ruka koja može biti bilo što – životinja, čudovište i sve što naša mašta može zamisliti. Tako se ruka pretvara u sustav životinja – flaminga, slona, žirafu i dinosaura, te rodu kao krovnu ikonu brenda. Dvije razine prepoznavanja simbola, ruke i životinje, usmjerene su prema dvjema različitim ciljnim skupinama, odnosno roditeljima i djeci.

˝Izazov ovog rebrandinga bio je stvoriti novo značenje brenda bez obzira na zadržavanje postojećeg imena. Ovakav "novi" Baby Center postaje sinonim za šire značenje od samih proizvoda, postaje fina emocionalna podrška roditeljima na krasnom i zahtjevnom putu roditeljstva" zaključuje Bauer Minkara. Prva prodavaonica koju prati nova strategija i vizualni identitet, otvorena je početkom listopada u Ljubljani. Baby Center prodavaonice postupno će se redizajnirati tijekom 2017. godine, dok prvu takvu prodavaonicu u Zagrebu možemo očekivati već u prosincu ove godine.

Komentirajte prvi

New Report

Close