Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Rebrandiran Autozubak

Autor: Poslovni dnevnik
12. studeni 2013. u 21:59
Podijeli članak —
Namjera nije tek puka promjena logotipa tvrtke, nego rađanje potpuno novog identiteta

Namjera nije tek puka promjena logotipa tvrtke, nego rađanje potpuno novog identiteta.

AutoZubak je započeo opsežan proces tržišnog repozicioniranja tvrtke koji će se sastojati od četiri faze.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Prva je faza rebranding, odnosno promjena vizualnog identiteta i načina komunikacije prema kupcima. U novom sloganu "Ljudi se vraćaju onima kojima vjeruju" krije se tradicija duga preko trideset i pet godina, kada je priča o AutoZubaku i započela. Kako ističu tvorci novoga logotipa iz agencije Bruketa&Žinić, namjera nije tek puka promjena logotipa tvrtke, nego rađanje potpuno novog identiteta. 

AutoZubak je započeo opsežan proces tržišnog repozicioniranja tvrtke koji će se sastojati od četiri faze.

Prva je faza rebranding, odnosno promjena vizualnog identiteta i načina komunikacije prema kupcima. U novom sloganu "Ljudi se vraćaju onima kojima vjeruju" krije se tradicija duga preko trideset i pet godina, kada je priča o AutoZubaku i započela. Kako ističu tvorci novoga logotipa iz agencije Bruketa&Žinić, namjera nije tek puka promjena logotipa tvrtke, nego rađanje potpuno novog identiteta. 

Autor: Poslovni dnevnik
12. studeni 2013. u 21:59
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close