Zadatak klijenta Badel1862 bio je dati potpuno novi vizualni identitet proizvodu koji već postoji na tržištu kako bi bio inline s novom strategijom razvoja brenda. Novi dizajn Svaroga koncept je kreativnog direktora Albina Uršića, koji je realiziran pod vodstvom art direktora Gorana Pećanca.
Najbitniji dio svakog rješenja dogodi se prije nego se prva ideja pojavi – analizom briefa i izborom tima koji će na projektu raditi. U Real grupi na projektu uvijek radi puni kreativni tim što daje prednost u odnosu na čisto dizajnerska rješenja. A takvo je bilo ono originalne Svarog boce. Zadatak je bio ponuditi novo pakiranje za brend koji se želi repozicionirati unutar svog segmenta kroz dizajn i kvalitetniju tekućinu. Logika šireg i dugoročnog marketinškog razmišljanja zahtijeva rješenje koje će biti više od dizajna. Ljudi kupuju osjećaj pripadnosti, priču na kojoj brend počiva, a ne samo lijepu bocu. Iza uspješnog brenda uvijek je i zanimljiva priča.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu