Kada se prije 16 godina Dacia pojavila na europskom tržištu s modelom Logan, prvim skrojenim pod kapom Renaulta, mnogo automobilskih novinara pokušavalo je pronaći epitete kojima bi ublažili činjenicu da se radi o jeftinom autu.
Pa su tako pisali o “jednostavnosti koju je današnja autoindustrija izgubila” ili primjeru novog vozila koje stoji kao 10 godina stari, izvoženi primjerci razvikanih njemačkih marki, često upitne ispravnosti i sumnjive kilometraže. Jednom riječju, Daciju su predstavljali kao racionalnu kupnju, prikladnu za ljude kojima je samo bitno prevesti se od točke A do točke B bez mnogo troškova.





Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu