Prema The Holmes Reportu, svjetska mreža komunikacijskih agencija, PROI Worldwide prošle je godine povećala svoje neto prihode za 10 posto na gotovo milijardu američkih dolara i tako postala najveća svjetska komunikacijska mreža agencija te peta grupacija među vodećim komunikacijskim holding društvima u svijetu.
Unutar PROI-ja djeluje ukupno 75 nezavisnih agencija, s 8.173 klijenta te 6.417 zaposlenika u više od 165 ureda diljem svijeta. Rast PROI-ja usporediv je s petpostotnim ukupnim povećanjem svjetske industrije odnosa s javnošću, čija je vrijednost za prošlu godinu procijenjena na 15,5 milijardi dolara. U usporedbi s PROI-jevim rastom od 10 posto, ostale najveće svjetske tvrtke koje pružaju usluge odnosa s javnošću ostvarile su rast od 4,9 posto, dok je prihod od naknada grupacije „velike četvorke“(Big 4) skočio za tek 3,3 posto.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu