Kakva je uloga digitalnog i utjecajnog, tj. influence marketinga u poslovanju, što je to odgovorni marketing i kako se primjenjuje, neke su od tema današnje konferenciji Izazovi odgovornog marketinga i oglašavanja u digitalnoj eri, u HGK u Zagrebu.
O toj problematici i tzv. pravu na zaborav u oglašavanju razgovaramo s Lucasom Boudetom, generalnim direktorom Europskog saveza za oglašivačke standarde (EASA), koji će stručnjacima iz agencija, banaka i kompanija predstaviti i novo izdanje kodeksa oglašavanja i marketinškog komuniciranja ICC-ja (Međunarodne trgovačke komore).
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu