Bez obzira na sve promjene kojima svjedočimo, jedan se cilj u marketingu nije promijenio, a to je doći do potrošača. U tom procesu danas na raspolaganju više kanala nego ikada, no i uz takvo obilje se ništa ne može ostvariti bez kvalitetne strategije. Zanimljiv je i još jedan podatak, na koji je također u intervjuu ukazao direktor kreativne medijske agencije UM Zagreb Mario Lovrić, da oko 85 posto svjetske populacije s pristupom internetu upravlja svojim profilom barem na jednoj od društvenih mreža, dok se u Hrvatskoj radi o 90 posto.
Kakva je 2017. bila za vašu agenciju i što očekujete od 2018.?
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu