Preparati kao odraz Majke prirode, aktivni u njezi kože žena od 30. do 50.

Autor: Lucija Špiljak , 10. prosinac 2020. u 22:00
Zasad Matinata nudi šest proizvoda /MAJA DANICA PEČANIĆ

Diplomirana elektrotehničarka napustila je posao u bankarstvu i izvela zaokret, lansiravši Matinatu, prvi dvostruko certificirani brend aktivne organske kozmetike u RH.

Pod sloganom “Skin I Feel Best In” nedavno je na kozmetičkoj sceni predstavljena Matinata, prvi dvostruko certificirani brend aktivne organske kozmetike u Hrvatskoj koji je, kao što samo ime govori – majka (mati) i priroda (natura, nata) – namijenjen kupcima koji životnim stilom odabiru zdravije, održivo i okolišno prihvatljivije kao odmak od “brzog” konzumerizma.

Iza brenda stoji direktorica tvrtke Primrose, Ivanka Ćosić Prižmić, po struci diplomirana inženjerka elektrotehnike koja je nakon 20 godina iskustva u bankarstvu i posljednjih 15 u menadžmentu zbog zdravstvenih problema krenula u poslovni i životni zaokret, pokrenuvši proizvodnju Matinate u suradnji s Farmaceutskim fakultetom u Ljubljani i prof. dr. Ninom Kočevar Glavač, na čemu su radili dvije godine.

Ono što kaže to u praksi pokaže

Tražila je, priča nam, cjelovito, a organski aktivno i zdravo rješenje za preparativnu njegu kože. “To nisam pronašla. I zato sam odlučila proizvesti proizvod s kojim osobno mogu biti zadovoljna. Završila sam i akreditiranu školu Formula Botanica iz UK i stekla nekoliko certifikata što mi je osiguralo potrebna znanja i razumijevanje o formuliranju prirodne kozmetike, s ciljem stvaranja proizvoda koji ono što kaže, pokaže i u praksi”, ističe Ćosić Prižmić.

Vrijednost projekta Matinate iznosi 1,5 milijuna kuna, a sufinanciran je bespovratnim sredstvima EU sa stopom financiranja od 85%. Proizvodi se u Hrvatskoj u profesionalnom pogonu koji je certificiran za proizvodnju prirodne kozmetike.

Ciljana skupina Matinate kao aktivne organske kozmetike su žene u svojim aktivnim godinama, od 30. do 50. Zasad u liniji nude šest proizvoda za njegu lica i tijela – kremu za sveobuhvatnu njegu, hidratacijski i revitalizirajući uljni serum, umirujuću maglicu, uljni čistač te dezodorans – koji su nastali kao odgovor na održavanje biologije kože, jačanje zaštitne barijere, antioksidativnu zaštitu, pažljivo izbalansirane omjere omega masnih kiselina i aktivnih sastojaka koji djeluju različitim mehanizmima.

Ćosić Prižmić

Tražila sam cjelovito, a organski aktivno i zdravo rješenje za preparativnu njegu kože. To nisam pronašla. I zato sam odlučila proizvesti proizvod s kojim osobno mogu biti zadovoljna.

“Takva koža kao posljedicu ima i ublažavanje intrinzičnog starenja, što odgovara na zahtjeve ciljane skupine. Odlučila sam se i za certifikat Cosmethically ACTIVE, prvi i jedini koji preispituje kozmetički proizvod ne samo prema prirodnom podrijetlu sastojaka, već i prema koncentraciji kozmetički aktivnih sastojaka i znanstvenim dokazima koji stoje iza njih. Bit je u koncentraciji kozmetički aktivnih sastojaka u organskoj proizvodnji.

Ovaj certifikat predstavlja jedinstveno razumijevanje kozmetike koja se temelji na fiziološkim potrebama kože i dobroj prihvatljivosti okoliša, podržana najvišom razinom znanstveno utemeljenog znanja”, navodi Ćosić Prižmić, čiji brend posjeduje i ECOGEA Organic certifikat.

Koriste organske sirovine poput ulja, ekstrakata, hidrolata te aktivnih kozmetičkih sirovina koje su laboratorijski sintetizirane iz prirodno identičnih izvora. Većinu dobavljaju iz inozemstva, a svaku sirovinu analiziraju u suradnji s Farmaceutskim fakultetom u Ljubljani, gdje su najviše surađivali s prof. dr. Ninom Kočevar Glavač.

Ćosić Prižmić zamjećuje trend zaokreta tržišta prema prirodno održivim opcijama kroz različite gospodarske grane te općenito jačanje segmenta prirodne kozmetike u EU, pa i u Hrvatskoj.

“Tu je ogromno pitanje zaštite potrošača na koje velika većina proizvođača nema adekvatan odgovor. Svaki kozmetički proizvod, pa i koji se deklarira kao prirodna i organska kozmetika, mora proći sve propisane kontrole u skladu s EU i HR regulativom.

Svjedočim prirodnoj kozmetici koja do kupaca ne dolazi na takav način. O tome se malo govori, veliki su rizici za potrošača koji koriste proizvode koji nisu ispravno konzervirani, koji sadrže visoke količine alergena, gdje sirovine nisu provjerene. To pridonosi kreiranju atmosfere nepovjerenja u profesionalno razvijenu prirodnu kozmetiku”, upozorava.

Dostavljaju svugdje

Proizvode dostavljaju u sve dijelove svijeta online putem, što se u vrijeme pandemije pokazalo kao siguran i pouzdan kanal. “Naše web stranice matinataskincare.com, uz prodajni aspekt, ciljaju ponuditi platformu za informiranje i edukaciju što je u skladu i sa životnim stilom i odabirima naših korisnica.

Želimo na te zahtjeve sustavno i valjano odgovoriti”, naglašava direktorica. Uz online kanal razvijaju miks specijaliziranih prodajnih kanala koji se vode poslovnom filozofijom odgovornosti i održivosti.

U pregovorima su s partnerima u EU i u Hrvatskoj, a trenutačno je primarni fokus predstavljanje brenda na ciljanim tržištima, razvoj kanala prodaje i marketinške aktivnosti, u čemu im pomaže brending agencija Faular.

Komentirajte prvi

New Report

Close