Tko god je barem jednom krenuo poželio proučiti korijene uspjeha japanske inovativnosti i njihovu filozofiju življenja uopće, nije mogao izbjeći pojam Kaizen.
Riječ je, najjednostavnije rečeno, o konceptu koji kao imperativ postavlja težnju ka konstantnom poboljšanju poslovnih procesa, a buknuo je nakon Drugoj svjetskog rata kada je Japan bio prisiljen reanimirati svoju naciju, ali i industriju. Renesansa koju su Kaizen postulati osigurali Japanu do danas je ostala utkana u srž poslovnih modela tipičnih za tamošnju, po mnogočemu jedinstvenu kulturu.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu