Tom Buday nesumljivo je jedan od veterana marketinga u Nestléu. Svoju karijeru u toj najvećoj svjetskoj prehrambenoj kompaniji započeo je još prije trideset godina. Kao globalni šef marketinga i komunikacije s potrošačima jedan je od najodgovorniji za našu percepciju Nestléa kao brenda.
Svoje dugogodišnje iskustvo, ovaj će stručnjak podijeliti i sa sudionicima Weekend Media Festivala u Rovinju, a za Poslovni dnevnik otkriva kako dišu potrošači, što ih najviše smeta i na čemu se temelji Nestléova strategija komunikacije.

Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu