Velike reklamne agencije najblaže rečeno su iznenađene otkrićem da im je Facebook godinama predočavao napuhane podatke o trajanju gledanja video reklama na najvećoj društvenoj mreži. Radi se o ključnom podatku koji utječe na odluke o ulaganju oglašivača u Facebookov najpopularniji oglašivački proizvod.
Samo duže od tri sekunde
Kako pišu inozemni mediji, priča se zakotrljala prije nekoliko tjedana kada je Facebook u postu na "Oglašivačkom središtu za pomoć" otkrio da je njegov pokazatelj gledanosti video reklama u posljednje dvije godine umjetno povećavao podatke o prosječnom trajanju gledanosti jer je ubrajao oglase koji se gledaju duže od tri sekunde. Međutim, mjerilo ne odvaja oglase koji nisu pregledani ili su gledani prekratko vrijeme. Na taj način je uvećavano prosječno vrijeme gledanja. Kompanija je poručila kako uvodi novi pokazatelj koji će riješiti ovaj problem jer ubraja sve oglase, neovisno vremenu gledanja.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu