U srijedu 9. lipnja dodijelit će se jubilarne stote nagrade Art Directors Cluba iz New Yorka (ADC100th Annual Awards), najdugovječnijega međunarodnog natjecanja u oglašavanju i dizajnu. Žiri u kojem sjede ponajbolji kreativci iz cijeloga svijeta nakon dugih je konzultacija odabrao projekt Untouched by Light, hrvatske agencije Bruketa&Žinić&Grey.
Radi se o projektu kojeg je agencija izradila za slovensku vinariju Radgonske gorice u kojem je umjesto reklamne kampanje kreirala novi proizvod – pjenušac proizveden u potpunome mraku. Cijeli projekt počiva na istraživanju prof. Nobel s University of California koja je dokazala da izlaganje pjenušavih vina svjetlu kvari njihov okus.

Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu