U pilotu televizijske serije koji je nedavno snimio Cheyenne Jackson tumači ulogu agresivnoga mladog voditelja vijesti čiji uspon ugrožava starijeg kolegu.
Prigodna je to metafora za cijelu industriju jer je Jackson prije snimao pilote za TV kuće kao što su ABC, NBC i USA, a ovo je prvi pilot koji je snimio za novog konkurenta tim mrežama: Amazon.com. Amazon je uočio priliku na tržištu TV serija. Gledanje televizije putem interneta, područje donedavno nespremno za udarne termine, nova je bojišnica u ratu za pozornost američkih gledatelja. Netflix nastavlja s ulaganjima u četiri nove serije nakon već investiranih sto milijuna dolara u dramu "Kuća od karata". Microsoft, pak, uz pomoć bivšeg predsjednika CBS-a producira videoprograme za igraću konzolu Xbox. Očekuje se da će njihov primjer uskoro slijediti i druge tvrtke, od AOL-a preko Sonyja do Twittera. Time stvaraju nove mreže za televiziju putem širokopojasnih veza, čime dolazi i do novih suparništava: međusobnih, kao između Amazona i Netflixa, ali i s velikim, vrlo ranjivim TV mrežama.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu