Oglašavanje na internetu ima svojih zakonitosti, a to se najviše odnosi na to gdje na stranici je oglas pozicioniran. Kako prenosi Business Insider, pozivajući se na istraživanje comScorea, gotovo polovicu objavljenih oglasa ljudi uopće ne vide, bilo da se radi o tome da su pozicionirani na dijelu stranice koja se ne pojavljuje na monitorima ili su pak pomiješani s nekim drugim sadržajima.
Istraživanje putanje očiju pri surfanju pokazalo je da se primijeti prosječno svega 14 posto oglasa. Ima barem pet postulata na koji bi trebao pažnju obratiti svaki marketinški stručnjak koji se bavi internetom s obzirom na ono što se zna o funkcioniranju ljudskog mozga.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu