Pandemija povećala potrošnju TV sadržaja više nego ikad

Autor: Lucija Špiljak , 08. travanj 2021. u 22:00
SES je nedavno potpisao višegodišnje ugovore o kapacitetu/PD

Godišnje izvješće glavnog industrijskog pokazatelja dosega satelitske televizije.

Tvrtka SES učvrstila je lidersku poziciju u omogućavanju izravne i neizravne isporuke video sadržaja putem satelita, s ukupnim dosegom od 361 milijuna kućanstava s TV prijemnikom diljem svijeta.

SES osigurava 8265 programa, od čega je 3000 u HD formatu, što su potvrdili nedavno objavljeni rezultati godišnjeg istraživanja tržišta Satellite Monitor, glavnog industrijskog pokazatelja dosega satelitske televizije.

Preferirana platforma

“Jedno od najznačajnijih izvještaja industrije, ono Satellite Monitora, još jednom potvrđuje lidersku poziciju SES-a u vidu našeg globalnog dosega u kombinaciji s našim fokusom na pružanje najobuhvatnijeg iskustva TV gledanja putem HD i UHD sadržaja. P

andemija Covid-19 povećala je potrošnju sadržaja više nego ikad, a u velikim dijelovima svijeta linearna televizija ostaje primarni izbor za praćenje vijesti i informacija. Nastavit ćemo s inovacijama kako bismo našim video korisnicima omogućili da dosegnu što više publike putem više zaslona”, rekao je Steve Collar, izvršni direktor tvrtke SES.

3000

TV programa od ukupno 8265 u sustavu tvrtke SES emitira se u svijetu u HD formatu, prema podacima Satellite Monitora

Rezultati istraživanja ujedno su pokazali kontinuirani rast satelitske televizije diljem Europe u više od dva milijuna kućanstava i Afrike s također više od dva milijuna kućanstava. Na SES-ovoj glavnoj orbitalnoj poziciji na 19,2 stupnja Istočno, sateliti tvrtke sad isporučuju sadržaj za 118 milijun kućanstava ili više od 43% svih europskih TV kućanstava.

Broj TV kućanstava koji primaju HD sadržaj s pozicije 19,2 stupnja Istočno također je nastavio rasti na 84%, što predstavlja porast od gotovo 30% tijekom proteklih pet godina.

Sveukupno gledajući, doseg SES-a do kućanstava s TV prijemnikom ove je godine neznatno smanjen, uglavnom zbog promjene metodologije izvještavanja koju provodi regulatorno tijelo u Indiji, a koje zahtijeva novu definiciju aktivnih pretplatnika, kako se navodi u priopćenju.

Europsko TV tržište brojalo je u 2020. godini 273,1 milijun kućanstava od čega njih 40% koristi satelitski prijem. Rastao je i HD i UHD, a za satelit ostaje preferirana platforma za HD u gotovo 40% kućanstava s HD TV prijemnikom.

Krajem prošle godine broj europskih HD kućanstava iznosio je 180,2 milijuna, što je u usporedbi s istim razdoblje 2019. godine rast od 7,8%. UHD zasloni povećali su se za pet postotnih bodova od 2019. godine i sada su prisutni u 20% europskih TV kućanstava, točnije 50 milijuna UHD kućanstava.

Odlične nadopune

Kao odlična nadopuna linearnoj televiziji pokazale su se OTT (over-the-top) usluge koje su u proteklih pet godina porasle za 138%, dok je tradicionalna linearna televizija ostala stabilna i putem satelita, kablovske, IPTV-a ili zemaljske; 31% TV kućanstava s linearnom televizijom dodatno koristiti OTT.

U Europi je takvih kućanstava 78,4 milijuna, dok je u 2020. godini ukupan broj TV kućanstava bio 273,1 milijun.

Tvrtka SES nedavno je objavila da je potpisala višegodišnje ugovore o kapacitetu s više javnih europskih televizija u ukupnom iznosu više od 66 milijuna eura retrogradno tijekom 2020. godine, osiguravajući milijunima kućanstava satelitske televizije širom Europe da nastave gledati SD i HD sadržaje vrhunske pouzdanosti.

Javne radiotelevizije koje su izravno potpisale ugovore sa SES-om uključuju ARD i ZDF iz Njemačke, BBC iz Velike Britanije, BVN iz Nizozemske dok su TV5Monde i France 24 iz Francuske potpisale putem partnera Globecast. SES je time osnažio poziciju vodećeg svjetskog pružatelja sadržaja.

IZVOR: SES SATELLITE MONITOR

Komentirajte prvi

New Report

Close