Početkom ovog tjedna Ledo je po prvi puta u povijesti svojim potrošačima prepustio da sami kreiraju sladoled koji će na koncu i proizvesti. Radi se o kampanji Ledonardo u kojoj svaki posjetitelj web stranice ima priliku kombinirati okuse i oblik sladoleda prema vlastitom ukusu, a kako kažu u Ledu, već 24 sata nakon lansiranja kampanje imali su preko tisuću kreiranih sladoleda.
Ideja o interaktivnoj kampanji potekla je iz marketinškog tima Leda, no ključnu ulogu u realizaciji imala je reklamna agencija Imago koja je izradila kreativni koncept i cjelokupnu tehnološku podlogu.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu