Sandi Kuplen, direktor tvrtke Travel 2 Ultra koja je službeni partner festivala Ultra Europe, za Poslovni dnevnik govori o suradnji s Turističkom zajednicom, očekivanjima od ovogodišnjeg festivala te strukturi gostiju koji dolaze na festival Ultra Europa u Splitu.
Kakva je suradnja s Turističkom zajednicom u Splitu?
Što se tiče suradnje s Turističkom zajednicom grada Splita, ali i svim ostalim partnerima uključenima u projekt, od samih je početaka izuzetno kvalitetna; svi su bili vrlo susretljivi i iskazali su snažnu potporu projektu. Naime, prepoznali su značaj festivala Ultra Europe za turističku promociju Hrvatske i spoznali mnoštvo koristi koje im festival može donijeti. Stručnjaci iz turističkog sektora često naglašavaju festival kao najznačajniji projekt ljetne sezone te nam pomažu da ga pozicioniramo i zajednički iskoristimo za izravnu promociju i brendiranje regije kao vrhunske festivalske destinacije. Mlade se ljude ne može samo animirati suncem i morem, već im se mora ponuditi kvalitetan provod i zabava. Istovremeno, oni postaju sve zahtjevniji te je važno paziti na kvalitetu usluge koja im se nudi. Zato ćemo mi iz tvrtke Travel 2 Ultra u suradnji s organizatorima sastaviti listu preporučenih smještajnih objekata koji ispunjavaju sve zadane uvjete. Također, u tijeku su ekstenzivne pripreme i ugovaranje suradnje s gradskim vlastima i turističkim sektorom, u cilju osiguravanja još povoljnijih uvjeta posjetitelje koji će rezervirati smještaj u vrijeme festivala Ultra Europe.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.mora biti šušur, mora se energija gibati da bi se nešto zaradilo.zakon fizike.
Uključite se u raspravu