Organizacija uz podršku HURA-e najavila Dan agencijske solidarnosti

Autor: Objava za medije , 30. lipanj 2020. u 14:20

Party za domaće agencijaše, marketingaše, oglašivače, kreativce i ostale kotačiće naše industrije inicirala je jedna od najdugovječnijih domaćih face-to-face kreativnih agencija – Organizacija

Industrija tržišnog komuniciranja nesumnjivo je snažno pogođena trenutnom pandemijom koja za posljedicu ima i gospodarsku krizu. Agencije bilježe značajne gubitke i pad prometa, a izoliranost i rad od doma, unatoč svim naporima, utječu na moral i optimizam svih nas.
Inspirirani HURA-inom podrškom u vidu svakodnevnog, pravovremenog izvještavanja o gospodarskim mjerama i naporima koje Uprava ulaže, te organizacijom različitih korisnih webinara, Organizacija je, uz podršku HURA-e, odlučila dati svoj obol i inicirati projekt koji će našoj profesionalnoj zajednici pružiti razlog za veselje i optimizam u ovim trenutcima izoliranosti i krize.
Međusobna potpora, pomoć i solidarnost stoje iza ideje organizacije velikog tuluma domaće industrije tržišnog komuniciranja. Dan agencijske solidarnosti – DAS Party, zamišljen je kao kolaboracija i zajednički projekt svih zainteresiranih agencija i sudionika industrije, uključujući klijente, medije i dobavljače kojih je svakim danom sve više. U danima do DAS partyja organizatori su kolegama pripremili niz zanimljivih aktivnosti na društvenim mrežama, od karikatura o agencijskom životu „Skicom u glavu“ do nagradnih igara, a i na samom partyju, osim odlične glazbe i druženja, posjetitelje očekuju različite zabavne aktivacije.
DAS party održati će se u četvrtak, 2.7.2020. od 17 sati u Vrtu Hale V Tehničkog muzeja Nikola Tesla. Za dobru zabavu pobrinuti će se Ida Prester + Frau Casio powerd by Addiko, slijede ih Kandžija i Gole žene, a dodatno će nas rasplesati DJ M.I.L.E., DJ Luca Goya, DJ E- Base te Oberön iz FRüHSTüCK kolektiva.
Kako iza ideje organizacije velikog tuluma domaće industrije tržišnog komuniciranja stoje međusobna potpora, pomoć i solidarnost, jedna od prvih aktivnosti je bila uključiti sve reklamne agencije i kreativce pozivom da osmisle plakat za DAS party. Na natječaj „Nemoj plakat’, napravi plakat“, osim velikih agencija poput Bruketa&Žinić&Grey, Saatchi&Saatchi Hrvatska, Imago Ogilvy i BBDO Zagreb, odazvale su se i manje agencije, dizajn studiji, ali i umjetnici i grafiteri. Plakati se svakodnevno objavljuju na Instagram profilu projekta, a uoči samog eventa moći će se pregledati na digitalnoj izložbi gdje će javnost moći glasovati za najbolji, a nagrada će se dodijeliti na samom DAS partyju na kojem će svi plakati biti izloženi u punoj veličini.

S obzirom na još uvijek aktualne epidemiološke mjere, broj posjetitelja je nažalost ograničen, pa će se ulaznica, radi kontrole broja, naplaćivati minimalno 10 kn. Sav prikupljeni iznos bit će doniran humanitarnoj udruzi RokOtok. Ulaznice je moguće kupiti preko sustava Entrio na linku: bit.ly/DASParty.

Komentirajte prvi

New Report

Close