Poslovni dnevnik godinama je bio partner velikim kreativnim festivalima: nacionalnom festivalu oglašavanja IdejaX i festival komunikacijske industrije Weekend media festival. U Poslovnom dnevniku prvi smo doznali 2010. godine da se "u tišini" sprema novi festival kreativne industrije kojeg je osmislila Hrvatsko Udruženje društava za tržišno komuniciranje (HURA).
Na pitanje zašto su se u HURA i Interactive Marketing Association (IAB) odlučili organizirati takav festival, čelni čovjek HURA-e Slaven Fischer je kratko odgovorio: "Zato da bismo re-energizirali struku!". Generalni partner tada novog festivala bila je Styria, a kako je Poslovni dnevnik već nekoliko godina objavljivao specijalne magazine Mediji&Marketing, imao je već etablirane novinare koji su pratili trendove u oglašavanju, marketingu, dizajnu i koji su se lako uklopili u stvaranje specijalnog priloga posvećenog festivalu IdejaX. Prilog je, osim uz Poslovni dnevnik, izašao i u Večernjem listu. Za specijal su govorili "zvijezda" prve IdejeX Ari Markin, voditelj ureda agnecije Crispin Porter + Bogusky iz Miamija, kreator nejverovatno uspješne kampanje "Elf yourself" koja je pokazala kako se nezanimljiv proizvod: uredski pribor, može prodati ako ga prati uzbudljiva kampanja. I to u vrijeme Božića, kada vjerovatno nitko ne bi uopće kupovao olovke i spajalice.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu