Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Oglašavanje na internetu i televiziji i i dalje će rasti

Autor: Poslovni.hr
20. rujan 2011. u 22:00
Podijeli članak —

Prema analitičarima Erste Groupa centralne i istočne Europe oglašavanje na internetu i televiziji raste, dok u novinama i magazinima nakon dugotrajnog pada stagnira.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Analitičari drže kako je pad naklade tiskanim izdanjima dostigao donju točku ali i da ne vide što bi mogao biti okidač ponovnom povratku na nekadašnje naklade, kaže Vaclav Kminek, CEE media analitičar u Erste Grupi. Najbolji oporavak oglašivačkih tržišta očekuju u Poljskoj, Sloveniji i Češkoj, dok se oporavak o zemljama jugoistočne Europe očekuje tek u 2012. godini. Zaključuju kako su stopa nezaposlenosti i trgovinski sektor najjači pokretač oglašivačkih aktivnosti, odnosno da su oglašivački budžeti i direktnoj korelaciji s BDP-om te kupovnom moći stanovnika neke zemlje, a ona je u centralnoj Europi ojačala.

Prema analitičarima Erste Groupa centralne i istočne Europe oglašavanje na internetu i televiziji raste, dok u novinama i magazinima nakon dugotrajnog pada stagnira.

Analitičari drže kako je pad naklade tiskanim izdanjima dostigao donju točku ali i da ne vide što bi mogao biti okidač ponovnom povratku na nekadašnje naklade, kaže Vaclav Kminek, CEE media analitičar u Erste Grupi. Najbolji oporavak oglašivačkih tržišta očekuju u Poljskoj, Sloveniji i Češkoj, dok se oporavak o zemljama jugoistočne Europe očekuje tek u 2012. godini. Zaključuju kako su stopa nezaposlenosti i trgovinski sektor najjači pokretač oglašivačkih aktivnosti, odnosno da su oglašivački budžeti i direktnoj korelaciji s BDP-om te kupovnom moći stanovnika neke zemlje, a ona je u centralnoj Europi ojačala.

Autor: Poslovni.hr
20. rujan 2011. u 22:00
Podijeli članak —
Komentari (1)
Pogledajte sve

Marketinški budžeti se svake godina povećavaju, ali u Hrvatskoj koda je neka stagnacija. Neki mali porast jest bio što se tiće oglašavanja, najviše , dok je bio neki mali pad oglašavanja u tradiocionalnim medijima, predpostavljam zbog one recesije koja nas još uvijek drži i ne da nam da idemo naprijed! No naposljetku ipak se očekuje daljnji rast i u narednoj 2012 godini!

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close