Prema analitičarima Erste Groupa centralne i istočne Europe oglašavanje na internetu i televiziji raste, dok u novinama i magazinima nakon dugotrajnog pada stagnira.
Analitičari drže kako je pad naklade tiskanim izdanjima dostigao donju točku ali i da ne vide što bi mogao biti okidač ponovnom povratku na nekadašnje naklade, kaže Vaclav Kminek, CEE media analitičar u Erste Grupi. Najbolji oporavak oglašivačkih tržišta očekuju u Poljskoj, Sloveniji i Češkoj, dok se oporavak o zemljama jugoistočne Europe očekuje tek u 2012. godini. Zaključuju kako su stopa nezaposlenosti i trgovinski sektor najjači pokretač oglašivačkih aktivnosti, odnosno da su oglašivački budžeti i direktnoj korelaciji s BDP-om te kupovnom moći stanovnika neke zemlje, a ona je u centralnoj Europi ojačala.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Marketinški budžeti se svake godina povećavaju, ali u Hrvatskoj koda je neka stagnacija. Neki mali porast jest bio što se tiće oglašavanja, najviše , dok je bio neki mali pad oglašavanja u tradiocionalnim medijima, predpostavljam zbog one recesije koja nas još uvijek drži i ne da nam da idemo naprijed! No naposljetku ipak se očekuje daljnji rast i u narednoj 2012 godini!
Uključite se u raspravu