Globalna agencijska mreža UM objavila je deveti put godišnje rezultate istraživanja o navikama korisnika društvenih medija – Wave.
Istraživanje je pokazalo kako je pažnja potrošača sve kraća i za sve koji rade u industriji komunikacija i oglašavanja ključno je razumjeti koji su životni trenuci presudni i kada im pojedini brend može biti relevantan. Istraživanje Wave 9: Značenje momenata obuhvatilo je više od 52.000 ispitanika u 78 zemalja širom svijeta i identificiralo stotine momenata u ljudskim životima kada brendovi iz raznih kategorija imaju mogućnost privući pažnju publike.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu