Prema najavama iz Biersdorfove središnjice u Hamburgu, brend Nivea je u siječnju krenuo u postupak rebrendiranja.
Posao su povjerili industrijskom dizajneru Yvesu Beharu, a kao razlog zašto su odabrali upravo njega iz Beiersdorfa su nam odgovorili kako je Behar "uspio prenijeti vrijednosti i povijest brenda Nivea u čist i autentičan dizajn, koji pokazuje kako čak i brendovi s dugom tradicijom mogu potrošačima pružiti inovativno iskustvo, bez odricanja svojih temeljnih vrijednosti".Vijest o tome objavljena je u svim svjetskim poslovnim novinama, međutim u Hrvatskoj se Beiersdorf o tome ni na koji nije način oglašavao. Kako je vijest iz o postupnom redizajnu iz Hamburga pratila i komunikacijska kampanja, pitali smo odjel marketinga Beiersdorf Hrvatska kako će prilagodititi kampanju za naše tržište.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu