Prošlog mjeseca je Starbucks lansirao svoju ‘Oleato’ kavu, koja sadrži tri nova napitka od kave s ekstra djevičanskim maslinovim uljem. Linija je inspirirana mediteranskom tradicijom uzimanja žlice maslinova ulja ujutro, u isto vrijeme kada mnogi ljudi uživaju u šalici kave ili espressa. Tim Starbucksa imao je ideju spojiti to dvoje pa je stvorena linija ‘Oleato’, piše Miss7.
Premda većina ljudi još ne može kupiti ova pića u lokalnom Starbucksu (trenutačno su dostupna jedino u Italiji), bit će predstavljena u poslovnicama južne Kalifornije u proljeće, nakon čega slijede Japan, Bliski istok i Ujedinjeno Kraljevstvo kasnije ove godine — vjerojatno je samo pitanje vremena kada će linija Oleato biti dostupna u svim Starbucks lokalima.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu