Old Spice je u posljednjih nekoliko godina privukao veliku pozornost svojim duhovitim reklamama i viralnim kampanjama, a po svemu sudeći niti 2014. neće biti drugačija.
Poznati svjetski brend dezodoransa je u prvim danima nove godine lansirao novu reklamnu kampanju pod nazivom 'Momsong'. Poruka nove reklame može se ukratko sažeti: korištenjem Old Spicea mladići postaju muškarci i osvajaju djevojke, ali sve to rastužuje majke, koje se ne mogu pomiriti s činjenicom da su njihovi sinovi sada odrasli.
Sve to zvuči poprilično smiješno i duhovito, ali pravi smijeh slijedi kada odgledate video. Sasvim sigurno, o ovoj reklami će se sigurno puno pričati ove godine.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu