Hrvatska lutrija (HL) u potpunosti je promijenila koncept reklamiranja svojih igara na sreću i napravila velik iskorak u marketingu. Jednolične reklame s prolaznicima koji maštaju o tome što bi s osvojenim iznosom zamijenila je serija spotova duhovitijeg sadržaja i modernijeg izgleda. Rezultat je to suradnje s nekim od vodećih agencija u Hrvatskoj, ali i marketinga usmjerenog na promjenu percepcije Lutrije u javnosti i privlačenje mlađih igrača. “Hrvatska lutrija je do sada promovirala isključivo atraktivne iznose koji se mogu osvojiti, a novom kampanjom željeli smo promovirati proces igranja”, objašnjava Ana Jazić, direktorica marketinga HL-a.
Birali između pet agencija
“Nastojimo podići svijest o tome da je igra na sreću prije svega vid zabave, koji, ako se konzumira s mjerom, može zabaviti pojedinca i zadovoljiti njegovu potrebu za igrom. Ali i da je od posebnog značenja za društvo jer HL čitavu dobit izdvaja u državni proračun, od čega se pola odvaja za financiranje društveno korisnih i humanitarnih aktivnosti”, objašnjava. U skladu s tom misijom ipak su zadržali već postojeći slogan “Više od igre” koji se kontinuirano provlači kroz reklamne spotove. “Iako spotovi imaju nov koncept, poruka je ostala ista”, kaže Jazić. Kreativna rješenja za kampanju “Za sve koji se vole igrati” izradila je reklamna agencija Imago, a glavni je cilj bio da se duhovito i jednostavno u svakodnevnim i životnim situacijama promovira igra kao zabava. “U kampanji smo željeli prikazali običnu obitelj u neobičnim situacijama koje su povezane s igrama koje priređujemo”, kaže Jazić, dodajući kako je do suradnje s agencijom Imago došlo početkom srpnja 2010. kada je organiziran “pitch” za pet agencija na kojem su precizno definirali svoja očekivanja i budžete. Dostavljena su im kreativna rješenja, a od pristiglih kreativnih radova odabrali su tri najbolja koje su agencije na kraju i prezentirale. “Na prezentaciji je najbolji dojam ostavila agencija Imago koja je prepoznala i zadovoljila naša očekivanja te odradila kampanju”, kažu u Hrvatskoj lutriji.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu