Tvrtka Beiersdorf, proizvođač dugovječne Nivee, odlučila je unificirati dizajn proizvoda za njegu tijela i lica i vratiti se vizualnim korijenima – bijelim slovima na plavom krugu – koje datiraju iz 1925. a stvorene su u kultnoj umjetničkoj školi Bauhaus. Beiersdorf je od bijele kreme za lice koja se od proizvodi od 1882. do 2010. razgranao proizvodnju u 1600 različitih proizvoda pod stotinjak različitih vizualnih rješenja, bočica i brojnih fontova. Prošle su godine odlučili da dizajn treba unificirati, pa je marketinški tim Beiersdorfa angažirao švicarskog dizajnera Yvesa Behara i njegov studio za produkt dizajn Fuseproject da odradi taj posao. Behar je odmah uočio kako je najveća vizualna vrijednost kompanije upravo plavi krug s bijelim slovima. "Prvi zadatak koji smo si postavili bio je riješiti se kurentnih slova i općenito smanjiti količinu teksta na pakiranjima te postupno eliminirati različite logotipove i tipografska rješenja", rekao je Behar. Jednostavno je "izrezao" plavi krug s limene kutije i u njega smjestio slova da tvore zaštitni znak.
Promjena će trajati tri godine
U printu to je jednobojni plavi krug obrubljen tankom bijelom linijom, a na čepovima kozmetičkih bočica otisnut je u laganom reljefu i nagnut pod kutem kako bi bio vidljiviji na policama u trgovini. Kako bi dobili potvrdu da je ovakvo "ogoljelo" i smjelo rješenje dobro, napravili su eksperiment u trgovini kozmetičkih proizvoda i mjerili vrijeme koliko je kupcima vremena potrebno da Niveine proizvode uoče na policama. Rezultat je bio odličan: vrijeme pronalaženja u trgovini skraćeno je za tri sekunde. Promjene će postati vidljive već ovog mjeseca a zamjena ambalaže provodit će se iduće tri godine, međutim promjene će se uvoditi postupno. Behar kaže kako ne želi izazvati šok i neslanaženje na policama kozmetike, pa će kupci iz mjeseca u mjesec moći na ambalaži pratiti promjene. "To će za Niveine kupce biti svojevrstan proces grafičkog 'otkrivanja'", rekao je Behar.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu