Diskonti i supermarketi sada u redovitim intervalima prilagođavaju cijene asortimana. Cijena maslaca porasla je s 1,65 eura na 2,29 eura u roku od nekoliko mjeseci. Na mnogim mjestima potrošači čak plaćaju i više od 3 eura za brendirani proizvod. Umjesto 89 centi, litru suncokretovog ulja potrošači plaćaju čak 4,99 eura. To je četiri puta više u tri mjeseca.
Na udaru i kafići i restorani
Pogođeni su i ugostiteljski objekti. Hrana i piće skuplji su nego ikad. Vlasnici restorana i barova rastuće troškove struje, grijanja i osoblja moraju prenijeti na goste. No, umjesto da samo dižu cijene hrane, vina ili pića, vlasnici restorana idu korak dalje. Oni smanjuju veličinu porcija i poslužuju manje količine piva i vina, javlja Fenix Magazin pozivajući se na Focus.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Sve više gastarbajtera se vraća natrag ……………… ne mogu pratiti cijene hrane, režija , benzina…i sl. ništa im ne ostane……Njemačka i Austrija ….u kolapsu..
Uključite se u raspravu