Svi oglašivači i agencije trebaju razumjeti bihevioralnu ekonomiju i neuroznanost radi maksimizacije u primjeni na svoje ili klijentovo poslovanje. Zanimljivu radionicu iz tog područja u sklopu HowToWow akademije 11. studenog u Zagrebu održat će Paul Arnold, psiholog s 25 godina iskustva u advertisingu. Arnold je karijeru proveo u velikim agencijama poput agencija Saatchi & Saatchi ili Grey, gdje je bio Global Planner za GSK brendove. Osvojio je zlatni, srebrni i brončani Euro Effie (te napisao strategiju za četvrti), po jedan svake godine tijekom četiri godine. Arnold je završio nekoliko magisterija i MBA, te posjeduje titulu Master Practicioner u neuro-lingvističkom programiranju koje se bavi modeliranjem obrazaca ponašanja.
Svi oglašivači i agencije trebaju razumjeti bihevioralnu ekonomiju i neuroznanost radi maksimizacije u primjeni na svoje ili klijentovo poslovanje.
Svi oglašivači i agencije trebaju razumjeti bihevioralnu ekonomiju i neuroznanost radi maksimizacije u primjeni na svoje ili klijentovo poslovanje. Zanimljivu radionicu iz tog područja u sklopu HowToWow akademije 11. studenog u Zagrebu održat će Paul Arnold, psiholog s 25 godina iskustva u advertisingu. Arnold je karijeru proveo u velikim agencijama poput agencija Saatchi & Saatchi ili Grey, gdje je bio Global Planner za GSK brendove. Osvojio je zlatni, srebrni i brončani Euro Effie (te napisao strategiju za četvrti), po jedan svake godine tijekom četiri godine. Arnold je završio nekoliko magisterija i MBA, te posjeduje titulu Master Practicioner u neuro-lingvističkom programiranju koje se bavi modeliranjem obrazaca ponašanja.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu