Komunikacijske agencije, članice Hrvatske udruge društva za tržišno komuniciranje (HURA-e), ostvarile su 306,5 milijuna eura prihoda, oko tri posto više nego 2021. Ovo su, kažu iz HURA-e, povijesno najviši prihodi koje su njihove članice ostvarile, a rezultat je potvrda značajne tržišne pozicije komunikacijskih agencija.
Osim prihoda, članice HURA-e, 61 agencija koje predstavljaju više od 80% ukupnih oglašivačkih budžeta u zemlji, bilježe rast broja zaposlenih od sedam posto te rast prihoda od izvoza. Ukupno su komunikacijske agencije, članice HURA-e, pokazuje analiza, u 2022. zapošljavale 1364 radnika, a na stranim su tržištima uprihodile 68 milijuna eura.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu