Napiši što ti je na umu i možda tvoja poruka završi na drumu, poručuju organizatori natječaja Reci to glasno, gdje svaki građanin može poslati slogan koji bi htio vidjeti na jumbo plakatu. Naime, po završetku natječaja bit će odabrano 150 najboljih plakata, i to 75 prema izboru žirija i 75 prema glasovima publike.
Prema glasovima publike zasad vode plakati "Ukinite pravo glasa dijaspori. Ili neka plaćaju porez u RH", potom "Čestitamo Željki Markić na izbornom rezultatu" te "Protiv financiranja katoličke crkve novcima svih hrvatskih građana". Projekt Reci to glasno osmislila je agencija za komunikaciju i branding Senor za Outdoor Akzent, jednog od najvećih ponuđača vanjskog oglašavanja u RH. Kako doznajemo od Vanje Blumenšajna, kreativnog direktora Senora, svrha natječaja je promocija vanjskih oglasnih površina kao relevantnog medija.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu