Inovativni brend Frames, koji stoji iza prve hrvatske digitalne platforme za kupovinu dioptrijskih naočala framespage.com, najavio je svoju novu kampanju nazvanu No labels, just frames. U kampanji sudjeluju domaća lica poznata po istančanom ukusu: arhitektica Boška Bahtijarević, dizajner Nenad Dević, mlada kiparica Adela Mesić, model Ana Stanković.
Svakom licu odgovaraju drugačiji okviri i upravo je to ono što ova kampanja ističe – važno je odabrati odgovarajući i kvalitetan okvir, izvrsna stakla u individualnoj dioptriji, a marka na okviru zapravo i nije važna. Upravo to pokazuju zaštitna lica ove kampanje. Svatko nosi modele koji mu savršeno pristaju, svi gledaju kroz kvalitetna stakla i svi imaju više pari naočala, uključujući i sunčane, u individualnoj dioptriji.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu