Nakon 120 projekata, labinski kreativci ciljaju na stranu scenu

Autor: Ana Maria Filipović Grčić , 22. ožujak 2016. u 22:01
Domagoj Ostović, osnivač tvrtke Lloyds Design Studio

U Lloydsu na izradu weba gledamo kao na proizvodnju komunikacijskih platformi, jer web nije prezentacija već komunikacija, kaže Domagoj Ostović.

Istarska se regija već nekoliko puta pokazala vrlo propulzivnom sredinom koja obiluje pozitivnim poduzetničkim pričama. Jedna od takvih je i ona tvrtke Lloyds Design Studio iz Labina, koja se uspinje u svijetu web i software developmenta. Njihova je prečica do uspjeha činjenica da su na vrijeme uvidjeli da internet danas više nije luksuz već sastavni i nezaobilazni dio svakog poslovanja i glavno obilježje vremena u kojem živimo.

Domagoj Ostović, vlasnik tvrtke za grafički dizajn i izradu web stranica Lloyds, odavno je, kaže, svjestan je da više nema ozbiljnog poslovanja bez dobre web stranice. Njegova poslovna priča započela je prije više od tri godine, dok danas, ususret četvrtom rođendanu, najavljuju daljini razvoj i proboj na inozemna tržišta u ne tako dalekoj budućnosti. Njihove usluge, kaže, traži sve veći broj ljudi jer, u relativno malo vremena, Lloyds Design Studio je realizirao ukupno 120 projekata za više od 100 klijenata. Detaljan i ustrajan pristup poslu u kojem se brinu o svakoj i najmanjoj sitnici, pokazalo se, ključ je uspjeha, reći će mladi Labinjani.

Počeli u sobi od 8 kvadrata
Na poslovni put Domagoj Ostović krenuo je samostalno, dok su mu vjetar u leđa osigurali državni poticaji za samozapošljavanje. "Upravo smo dovršili naš 120. web, no tek zadnjih desetak projekata su poslovi one razine koja mi je bila cilj još kada sam radio iz sobice od 8 kvadrata i kada mi je jedina uredska oprema bilo moje osobno računalo. U vrijeme osnivanja Lloyds Design studija radio sam sve – od dizajniranja letaka i plakata, preko vođenja Facebook stranica do izrade weba na Joomla platformi", opisao je Ostović svoje skromne početke. Da je izabrao dobar put svjedoči činjenica da njegova radna okolina sada podrazumijeva suvremeni uredski prostor od 100m2 u labinskom starom gradu te da se nalazi na čelu sedmeročlanog tima mladih IT stručnjaka.

"U 2016. godinu krenuli smo iz novog prostora, sa šarolikom ekipom sačinjenom od front-end web developera, UX dizajnera, te JS, PHP i Django programera", kaže, dok će se početkom travnja njihov tim oplemeniti dolaskom još jednog mladog back-end developera. "Nekoć je Lloyds bio samo ja. Sad je priča drukčija – više nas je, a i klijenti su veći te poslovi ozbiljniji. Konačno si možemo priuštiti da budemo fokusirani i radimo samo ono u čemu smo najbolji, a to je web dizajn i development te izrada softvera i web aplikacija. Fokus je iznimno važan jer digitalne tvrtke i agencije, ma koliko velike bile moraju biti u stanju isporučiti vrhunski proizvod ukoliko pokušavaju nuditi sve – web, social, vizuale, kampanje, content, zakup medija, event menadžment i ostalo. Energija koja je potrebna za odraditi jedan sjajan posao time se rasprši", dodaje Ostović. Konkurencija, kaže, nije oskudna, ali poslovi im danas gotovo pa dolaze sami od sebe jer su postali poznati po kvaliteti.

"Naravno, postoje firme koje su bolje od nas. No, kod nas često dolaze i ljudi koji su imali ranijih loših iskustava pa nerijetko ispravljamo tuđe greške. Najveći broj klijenata dolazi po preporuci što je najbolji dokaz naše kvalitete", uvjeren je. Jedan od segmenata njihova poslovanja je i izrada softverskih rješenja. Lloyds je uspješno razvio i u Opatiji prošle godine predstavio softver za digitalno bilježenje interakcija na sajmovima. Aplikacija je bazirana na skeniranju QR koda s akreditacije posjetitelja, čime izlagači dobivaju sve relevantne informacije o posjetiteljima, te s njima izmjenjuju poslovne kontakte.  Time se, kažu, između izlagača i posjetitelja odvija i bilježi razmjena ključnih podataka koji mogu poslužiti u kasnijem razvoju i poboljšanju ponude. Softver neprekidno usavršavaju i nadograđuju i nadaju se da će njihovi proizvodi postati sastavnim dijelom sajamskih interakcija. 

Širenje tima
Što se planova tiče, imaju ih nekoliko. Oni kratkoročni oslanjaju se na ideju "napravi sve što možeš s onim što imaš", dok dugoročni podrazumijevaju još veći broj zaposlenih te još veće tržište.  "Želimo u Istri preuzeti sve što možemo. U kasnijim fazama želimo oformiti tim sastavljen od desetak programera i uključiti se i na inozemna tržišta. Vizija je da u skoroj budućnosti u Labinu oformimo mladi tim IT stručnjaka koji će moći iznijeti bilo koji projekt u toj domeni, pa i na međunarodnoj razini", kaže Ostović.

Do kraja 2016. ispred Lloydsa se nalazi nekoliko važnih zadataka.  "Krajem travnja ćemo imati službeno otvorenje našeg novog ureda, te ćemo potom organizirati Dane otvorenih vrata i cijeli mjesec svibanj zainteresiranima davati besplatne savjete o web i UX dizajnu te digitalnom marketingu. Do kraja godine usmjereni smo na već ugovorenih desetak većih projekata, a uz to neprekidno radimo na umrežavanju i udružujemo s mladim IT i kreativnim tvrtkama iz Istre i cijele Hrvatske, tako da ćete ubrzo saznati više i o projektu pod nazivom Kreativna liga", poručio je Ostović. Proizvod koji dođe iz Lloyds kolektiva tako je rezultat oslanjanja na sve relevantne digitalne platforme pri čemu sem kažu, koriste najmodernije svjetske tehnologije.

"Klijent može računati da će mu se osigurati raznovrsni segmenti od dizajniranja web stranice do tiskanja posjetnica i memoranduma i od vođenja društvenih mreža do optimizacije web stranice za pretraživače (SEO)", kažu nam. Tu je i suradnja s drugim lokalnim tvrtkama. Stalni su im partneri i kreativci iz labinske tvrtke Level52, suradnici za fotografiranje i video produkciju, te Carbo Media, tvrtka specijalizirana za UX dizajn, copywriting i medijsku komunikaciju.

Komentirajte prvi

New Report

Close