Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Na WMF-u se uči, posluje i – dokoličari

Autor: Marta Duić
23. srpanj 2017. u 22:01
Podijeli članak —
Tomo Ricov i Nikola Vrdoljak/Dalibor Urukalović/PIXSELL

Organizatori rovinjskog okupljanja komunikacijske i medijske industrije o jubilarnom festivalu.

Za 10. godišnjicu Weekend Media festivala organizatori imaju ambiciozan cilj – jubilarni rođendan proslaviti sa stilom. U Rovinju se od 21. do 24. rujna očekuje oko 4500 posjetitelja pa su uveli dosta noviteta, od izgleda festivala do programa.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

˝Weekend je nastao jer smo smatrali da postoji potreba za okupljanjem ljudi iz branše te je nedostajao dobro organizirani događaj. Htjeli smo stvoriti mjesto na kojem ljudi iz komunikacijske i medijske industrije mogu saznati najnovije trendove, poslušati strana iskustva i pritom se i dobro zabaviti. Nismo očekivali da će 10 godina kasnije Weekend postati nezaobilazna destinacija s jedinstvenom kombinacijom poslovne konferencije, kreativnosti, tehnologije i opuštenog druženja˝, kaže Tomo Ricov.

Za 10. godišnjicu Weekend Media festivala organizatori imaju ambiciozan cilj – jubilarni rođendan proslaviti sa stilom. U Rovinju se od 21. do 24. rujna očekuje oko 4500 posjetitelja pa su uveli dosta noviteta, od izgleda festivala do programa.

˝Weekend je nastao jer smo smatrali da postoji potreba za okupljanjem ljudi iz branše te je nedostajao dobro organizirani događaj. Htjeli smo stvoriti mjesto na kojem ljudi iz komunikacijske i medijske industrije mogu saznati najnovije trendove, poslušati strana iskustva i pritom se i dobro zabaviti. Nismo očekivali da će 10 godina kasnije Weekend postati nezaobilazna destinacija s jedinstvenom kombinacijom poslovne konferencije, kreativnosti, tehnologije i opuštenog druženja˝, kaže Tomo Ricov.

Ovogodišnji BalCannes 25 najboljih projekata regije odabire najveći žiri dosad, s 25 predstavnika klijenata, novinara koji prate struku i prvi puta predstavnika agencija. Najbolje agencije dobit će BalCanneskog lava, a nagrađivat će se i najbolji projekt za regionalno i inozemno tržište. Peti put je i SoMo Borac na koji je u pet godina stiglo 500 radova, a pripremili su i 60-ak prezentacija, istovremeno će se odvijati u 6 dvorana. Ključni paneli posvećeni su fenomenu kreativnog dokoličarenja, trendu "on demand" TV-a, utjecaju Googlea i Facebooka na globalnom tržištu oglašavanja te budućnosti transporta i novih digitalnih platformi poput Ubera.

"Dio programa jubilarnog Weekenda bit će posvećen i nordijskim zemljama koje su uzor razvoja, novih tehnologija, ali i regionalne suradnje. Preporučujem temu o stanju slobode medija u regiji, utjecaju politike i biznisa na medije, na koju će se nadovezati i panel o komunikacijskom aspektu krize Agrokora. Od predavača ističe se Jon Lawrence, najbolji digitalni urednik Velike Britanije", navodi Vrdoljak.

Autor: Marta Duić
23. srpanj 2017. u 22:01
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close