Prema rezultatima istraživanja britanske kompanije za proučavanje tržišta Euromonitor, prodaja viskija u svijetu će u odnosu na razini iz 2013. porasti za 17% i dostići će 3481 milijarde litara godišnje, dok će votke biti prodano za 0,8% manje – 3428 milijarde litara.
Za najprodavanije alkoholno piće na svijetu, kineski bajđu (baijiu), većina ljudi vjerovatno nije niti čula, a časopis Drinks International godišnje ga se proda 4995 milijardi litara. Na drugom mjestu zasad se nalazi votka – sa 3,5 milijarde litara godišnje, a na trećem je mjestu viski s 2,9 milijarde prodanih litara."Posljednjih 300 godina viski je prednjačio u svijetu među žestokim pićima i na svijetu nije postojao proizvod koji bi mu što se tiče izvoza predstavljati konkurenciju. Svojevremeno je bilo pokušaja da se na taj način plasira tekila, ali to nije uspjelo. Votka je jedino piće kojem je to pošlo za rukom", objasnio je za Ruski vjesnik direktor Centra za proučavanje federalnog i regionalnih tržišta alkohola (CIFRRA) Vadim Drobiz.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu