Na prvi pogled djeluje kao obična reklama u metrou… sve dok se ne pojavi vlak

Autor: Poslovni.hr , 27. veljača 2014. u 09:32
Screenshot

Farmacetski brend Apotek oglašava novu liniju proizvoda za njegu kose na način koji pomiče granice medija.

Farmacetski brend Apotek oglašava novu liniju proizvoda za njegu kose na način koji pomiče granice medija, javlja Mashable.

Naime, kompanija je u podzemnoj željeznici u Stockholmu opremila 'billboardove' sa zvučnim senzorima, koji omogućuju vrlo zanimljiv efekt. Na monitoru se prikazuje video u kojem se pojavljuje ženski model bujne kose, a kada podzemnom željeznicom prođe vlak, njena kosa se zavijori kao na vjetru, što daje privid kako žena u reklami reagira na ono što se događa u stvarnom svijetu.

Pogledajte video!

(function(d, s, id) { var js, fjs = d.getElementsByTagName(s)[0]; if (d.getElementById(id)) return; js = d.createElement(s); js.id = id; js.src = “//connect.facebook.net/en_US/all.js#xfbml=1”; fjs.parentNode.insertBefore(js, fjs); }(document, ‘script’, ‘facebook-jssdk’));

 

Komentirajte prvi

New Report

Close