Televizijsko tržište u regiji posljednjih godina privlači i globalne igrače. S jedne strane, radi se o proizvodnji filmova i serija za televizije i streaming platforme, a s druge neki veliki igrači pojavljuju se i kao investitori u televizijskom segmentu medijskog tržišta.
Vjerojatno su ih privukle i najsvježije brojke koje svjedoče o rastu TV i streaming tržišta u regiji. Prema najnovijem izvješću Europskog audiovizualnog opservatorija, 100 najvećih audiovizualnih poduzeća u Europi raslo je dvostruko brže od cjelokupnog tržišta i po višoj stopi od inflacije 2022. godine.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu