Mimo velikih strategija i marketinških dokumenata, zahvaljujući jednostavnim zakonima tržišta i entuzijazmu pojedinih organizatora, ali i potpori lokalnih vlasti, Hrvatska se u zadnjih deset godina profilirala kao značajna destinacija za održavanje modernih glazbenih festivala. Hvar, Split, Tisno,Umag, Zagreb, stali su uz bok top najpopularnijim svjetskim destinacijama poput Miamia, i Glastonburya, a britanski Guardian lani je Hrvatsku proglasio ozbiljnim konkurentom španjolskoj Ibizi, sinonimu raskalašenih open air zabava.
Ove godine u Hrvatskoj će se tako održati bar dvadesetak "viđenijih" festivala, od Ultra Europe na samom jugu do Gardena u Tisnom, do Outlook festivala u Puli do zagrebačkog InMusic koji je dočekao svoje deveto izdanje. Nekoliko je okolnosti kumovalo takvom razvoju događaja, uključujući i uvođenje jeftinih letova koji su Hrvatsku učinili dostupnom i za mlađu populaciju s ograničenim budžetom, a budući da su karte za festivale van eurozone više no duplo jeftinije od navedenih konkurentskih destinacija, mladi Britanci za cijenu ulaznice kod kuće u Hrvatskoj dobivaju i put i godišnji odmor na suncu. Klima je pritom važan faktor, pa je Hrvatska zahvaljujući prirodnom daru mogla postati Ibiza za duplo manje novca.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu