Prirodni sapuni izvornih receptura i sastojaka s hrvatskim potpisom uspješno pronalaze put do kupaca, a Lush i Najfiniji sapuni svojim poslovanjem dokazuju kako je to potentan biznis. Lush Fresh Handmade Cosmetics je tako u 20 godina postojanja od obiteljskog posla prerasla u multinacionalnu kompaniju s više od 1000 dućana u gotovo 50 zemalja.
Iako mnogi smatraju da brend Lush predstavlja i bavi se isključivo prodajom i plasmanom sapuna, ta robna marka nudi 43 proizvodne linije toaletne i preparativne kozmetike, parfema i šminke. Davne 1996. Slavica Ćaleta se tijekom svog posjeta Londonu susrela s tada jedinom Lush prodavaonicom na londonskom Kings Roadu. "Oduševljena šarenilom proizvoda, inovacijama i neuobičajenom uslugom, ugovorila je sastanak s osnivačima, ujedno i izumiteljima, a potom i otvaranje Lusha u Hrvatskoj, koji će narednih 20 godina mirisati u Petrinjskoj 4, ali i mnogim kupaonicama diljem Hrvatske", otkriva Toni Ćaleta iz Lusha.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu