Milenijci, naraštaj osoba rođenih između 1982. i 2000. godine, zbog važnijih životnih odluka kakve donose do svoje 37 godine predstavljaju iznimnu potrošačku snagu.
Značajan je i njihov udio u ukupnom globalnom radnom potencijalu zbog čega ih se smatra i 'influencerima' jer svojim stavovima o proizvodima i uslugama utječu na stavove ljudi iz njihove okoline. Vođeni tom idejom, švicarska organizacija ICERTIAS (International Certification Association) je u lipnju 2017.godine na uzorku od 1200 pripadnika ove populacije provela internetsku anketu s ciljem prikupljanja podataka o brendovima kojima milenijci najviše vjeruju.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu