Međunarodni olimpijski odbor danas je objavio kako se sva televizijska i multiplatformska prava na emitiranje u Europi za četiri Olimpijske igre od 2018-2024. dodjeljuju kompaniji Discovery Communications, matičnoj kompaniji Eurosporta.
Današnjom objavom započinje dugoročni partnerski odnos između najvećeg svjetskog sportskog događaja, Olimpijskih igara, i vodeće svjetske medijske kompanije Discovery Communications. Discovery i Eurosport će uz prosječno 10 kanala na svakom tržištu i kao broj 1 u europskoj online i OTT sportskoj ponudi s dosegom do 700 milijuna ljudi diljem Europe, osigurati veću pokrivenost Olimpijskih igara preko više ekrana nego ikada do sada. Discovery i Eurosport omogućit će snažan free-to-air pristup te inovativna partnerstva distributerima kako bi se Olimpijske igre mogle prenositi kao nikada prije. U svijetu koji zahtijeva mogućnost gledanja "bilo kada i bilo gdje", Olimpijske igre su neusporediv događaj za prijenos uživo koji generira velik broj publike i zaokuplja pozornost čitavog svijeta, te se na taj način povećava njegova vrijednost za oglašivače, distributere i poklonike.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu