Među rijetkima u Europi napravili posao od igara u kojima ste baš vi glavni lik

Autor: Lucija Špiljak , 10. siječanj 2022. u 07:11
Kreativni tim čine Vatroslav Jelovica, Matija Mihoković, Lucija Tancer Mihoković te Miroslav Wranka (nedostaje na fotografiji) / FOTO: Davor Puklavec/PIXSELL

Tvrtka Terrible Creations okušala se u razvoju igara uživljavanja u uloge (LARP).

Ako prilikom gledanja neke serije, filma ili kazališne predstave zamišljate što bi bilo da ste upravo vi glavni lik i nerviraju vas odluke i potezi drugih likova, u stvarnosti biste se mogli okušati “u cipelama” mafijaških obitelji Bonifacio i Morello ili pak u ulozi čarobnjaka ili vikinga.

Riječ je o igri uživljavanja u uloge (LARP – Live Action Role Playing) u stvarnom vremenu i prostoru i u direktnoj interakciji s ljudima, iza koje stoji tvrtka Terrible Creations, jedina u Hrvatskoj i među rijetkima u Europi koja se bavi izradom i izvedbom ovih vrsta igara u komercijalne svrhe.

Svatko sa svojom pričom
“Najlakše ih je usporediti s improviziranim kazalištem, ali nema ni redatelja ni publike, već su svi igrači direktni sudionici te, kako mi to volimo reći, svaki igrač je glavni lik svoje priče. No, nije potrebno nikakvo glumačko iskustvo.

Igrači od nas dobiju sve potrebne materijale, a na njima je da odigraju dodijeljenog im lika kako god smatraju da je najbolje. Kada organiziramo tzv. otvorene igre, namijenjene svim zainteresiranim pojedincima, otprilike 50 posto igrača čine ljudi koji su već sudjelovali na nekoj od naših igara te su poželjeli još.

Ono što ih sigurno privlači su nepredvidljivost, proživljeno uzbuđenje i druge emocije te sloboda kreativnog izražavanja”, pojašnjava nam Lucija Tancer Mihoković, magistra struke znanosti o okolišu, izvršna direktorica Terrible Creations, zaslužna za sistematizaciju kreativnog procesa, od izrade igara do dodjele uloga igračima.

Prva igra koju su predstavili bila je “Famiglia Bonifacio: Il Primo”, a iz nje se razvio cijeli serijal igara Famiglia Bonifacio.

Danas u ponudi imaju 20-ak igara različitih tematika – od mafijaške Famiglije Bonifacio, preko čarobnjaka, vikinga, pa do futurističke Pris – koje mogu primiti između troje i 42 igrača za teambuildinge, kao turistički proizvod ili pak za rođendansku zabavu. Najpopularnije su igre iz serijala Famiglia Bonifacio, od kojih je “Famiglia Bonifacio: Večer prije” odigrana više od 100 puta.

“Nudimo i izradu igara po narudžbi i prema specifikacijama naručitelja. Zbog pandemije smo bili prisiljeni okrenuti se novom poslovnom modelu. Za tu svrhu smo, u suradnji s Escape Room Enigmarium, razvili nekoliko online igara koje variraju od klasičnih igara s uživljavanjem u uloge, prilagođenih novom mediju, do jednostavnijih varijanata igara koje se temelje na rješavanju zadataka i zagonetki. Nudimo i konzultantske usluge iz područja igrifikacije, bez obzira na to radi li se o izradi lova na blago, optimizaciji poslovnih procesa ili približavanja proizvoda korisniku”, navodi Tancer Mihoković.

Uspomena na Mačka
Uz Luciju, jezgru tima čine Matija Mihoković, operativni direktor i majstor ceremonije; Miroslav Wranka, slobodni novinar s fokusom na informatiku i biznis, zadužen za razvoj poslovanja, te Vatroslav Jelovica, diplomirani psiholog s afinitetom za statistiku te interni računovođa u tvrtki.

Okupili su se u rujnu 2014. godine, no pod zvučnim imenom Terrible Creations počinju djelovati godinu dana kasnije. Sve je krenulo više kao hobi, no prepoznavši potencijal LARP-a kao, između ostalog, odličnog alata za razvijanje međuljudskih odnosa, osobni razvoj i edukaciju, odlučili su pokrenuti biznis.

Zbog pandemije su morali zatvoriti i svoj caffe bar Crni mačak koji je tri godine bio važan dodatak njihovoj ponudi, no lani su izbacili subscription box Mačak u vreći kao uspomenu na Crnog mačka.

“Radi se o vreći iznenađenja namijenjenoj ljubiteljima društvenih igara. Vreće se šalju jednom mjesečno, a u svakoj se nalazi najmanje jedna društvena igra te drugi tematski i popratni sadržaj”, pojašnjava Tancer Mihoković. Sada najprije žele stabilizirati poslovanje u post-COVID uvjetima, a najavljuju i širenje van granica Hrvatske.

“Planiramo ulazak na strana tržišta, prvenstveno s online sadržajima, ali planiramo omogućiti i dostavu Mačka u vreći u neke europske zemlje. Sudjelujemo i u tri projekta u sklopu programa Erasmus+”, zaključuje Lucija Tancer Mihoković.

Komentirajte prvi

New Report

Close