U tijeku je najveća godišnja kampanja za Mastercard pod nazivom "Ljetna kampanja 2016.", koju kao nastavak dugogodišnje suradnje potpisuje kreativna agencija McCann Zagreb. Riječ je o kampanji koja je nastala na globalnoj platformi, ali je u potpunosti prilagođena hrvatskom tržištu i koristi vizuale hrvatske obale uz autentične komunikacijske poruke.
Iris Žarkov Štambuk, Group Account Director u McCann Zagreb voditeljica je projekta koja je ovu kampanju učinila hrvatskim proizvodom i lokalno i globalno. U razgovoru za Poslovni dnevnik pojasnila je kako kampanja može dodatno promovirati Hrvatsku kao turističku destinaciju, kako su globalno Mastercard priču prilagodili našem tržištu.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu