Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Marketing u Hrvatskoj

Autor: Stjepan Škramić
23. srpanj 2012. u 22:00
Podijeli članak —

Maja Martinović, profesorica marketinga na Zagrebačkoj školi ekonomije i managementa, zajedno sa svojim suradnicima u knjizi “Marketing u Hrvatskoj – 55 poslovnih slučajeva”, u izdanju Mate d.o.o., predstavila je pedeset i pet slučajeva iz hrvatske marketinške prakse.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Predgovor za knjigu napisao je jedan od vodećih svjetskih marketinških stručnjaka, Philip Kotler, profesor međunarodnog marketinga na Kellogg School of Management, koji s autoricom surađuje niz godina. Knjiga poslovnih slučajeva napisana s namjerom da prikaže dobre i manje dobre primjere iz hrvatske marketinške prakse te da predstavi rezultate dobrih i loših poslovnih odluka. Njihovom analizom može se učiti na iskustvima iz kojih se izvlači pouka.

Maja Martinović, profesorica marketinga na Zagrebačkoj školi ekonomije i managementa, zajedno sa svojim suradnicima u knjizi “Marketing u Hrvatskoj – 55 poslovnih slučajeva”, u izdanju Mate d.o.o., predstavila je pedeset i pet slučajeva iz hrvatske marketinške prakse.

Predgovor za knjigu napisao je jedan od vodećih svjetskih marketinških stručnjaka, Philip Kotler, profesor međunarodnog marketinga na Kellogg School of Management, koji s autoricom surađuje niz godina. Knjiga poslovnih slučajeva napisana s namjerom da prikaže dobre i manje dobre primjere iz hrvatske marketinške prakse te da predstavi rezultate dobrih i loših poslovnih odluka. Njihovom analizom može se učiti na iskustvima iz kojih se izvlači pouka.

Autor: Stjepan Škramić
23. srpanj 2012. u 22:00
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close